1394-07-05 07:47
1029
0
21125
یحیی خاکی :

اعضای ستاد و کمیته ها و دستگاه های دولتی نباید له یا علیه کاندیداها اظهار نظر یا فعالیت نمایند/ هفته ولایت و امامت تمرین ولایتمداری ما باشد

فرماندار گرگان با توجه به هفته ولایت و امامت گفت: آنچه که نظام جمهوری اسلامی برآن پایدار شده است "ولایت"است و ما باید ولایت مداری ،ولایت پذیری و اطاعت از ولایت فقیه را بپذیریم و بیاموزیم و این هفته تمرین ولایت مداری می تواند باشد .

به گزارش گلستان ما ؛ ششمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گرگان با حضور اعضای کمیته ها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

فرماندار شهرستان گرگان در این جلسه به اهمیت انتخابات آتی اشاره کرد و خواستار حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رأی گردید .

"یحیی خاکی"فرماندار شهرستان گرگان با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت حجاج در منا و روشن شدن سرنوشت مفقودین این حادثه ناگوار بیان داشت: امیدوارم خداوند کمک نماید هرچه زودتر مصدومین این حادثه بهبود و به آغوش خانواده برگردند .

وی که در جمع اعضای ستاد و کمیته های انتخابات شهرستان سخن می گفت به اهمیت ولایت و ولایت پذیری در هفته ولایت و امامت گفت: آنچه که نظام جمهوری اسلامی برآن پایدار شده است "ولایت"است و ما باید ولایت مداری ،ولایت پذیری و اطاعت از ولایت فقیه را بپذیریم و بیاموزیم و این هفته تمرین ولایت مداری می تواند باشد .

خاکی در ادامه به راههای مشارکت افراد و شهروندان ، اجرای قانون و حضور رأی اولی ها اشاره کرد و گفت: هدف ما برگزاری انتخاباتی قانونی، حضور گسترده و بدون هیچ گونه تنش با حضور همه سلایق می باشد .

وی در خاتمه تأکید کرد : هیچ یک از اعضای ستاد و کمیته ها و دستگاه های دولتی نباید له یا علیه کاندیداها اظهار نظر یا فعالیت نمایند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.